Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъсан въздуховод, jtd!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • До нищо няма да доведе слагай смело?
    ф63 ти е размера външен,а вътр. предполагам е 58-59 нали?
    Аз съм с този размер вече 2 години и съм повече от доволен.
    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

    Comment


    • Абеее като я купих,в КАТ по номера от блока ми я изкараха,че е 140 коня.Обаче главата си е стараата от 136 кс.. и май диаметъра на колектора от 1вия модел е 54 външен,ф47 вътрешен (така позака шублера). И за това гледам няква тръба около 47 вътрешен да е ..
      Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

      Alfonso 156 2.4 140 -new breed

      Comment


      • Колега няма значка вътрешния,номера е като си нарежеш твоите маркучи-да можеш после да ги нахлузиш на тръбата 1.2.3мм не е проблем.
        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

        Comment


        • Може да е селско,да ме ленчувате и т.н,но видях в други форуми ,идея с бишоп-самовулканизираща лента и изолирбанд-има няма 12 лв.Преди да навия бишопа ,със шкурка минах тръбата и т.н.Колкото издържи...за сега е добре.
          Attached Files
          Last edited by NeDkY; d.m.y г., 15:53.
          2002 1.9JTD 115

          Comment


          • В цялата тази работа , лентите за какво са ?
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • Така изкарва горе доло месец -от личен опит го знам а и 12лв. за бандажни ленти не е евтино. По назад в темата съм описал нещо много по трайно за7лв.

              Comment


              • А пък аз не можах да намеря никъде нов наличен
                156 SW sigpic 1,9 JTD

                Comment


                • Първоначално публикувано от iv4oo Покажи съобщение
                  Така изкарва горе доло месец -от личен опит го знам а и 12лв. за бандажни ленти не е евтино. По назад в темата съм описал нещо много по трайно за7лв.
                  При мен на тръбата към смукателния е така с парче тръба,но това е на долния въздуховод,спукано към 10см,точно на коляното към кулера.Затова не съм му сложил парче тръба.
                  2002 1.9JTD 115

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от NeDkY Покажи съобщение
                    Може да е селско,да ме ленчувате и т.н,но видях в други форуми ,идея с бишоп-самовулканизираща лента и изолирбанд-има няма 12 лв.Преди да навия бишопа ,със шкурка минах тръбата и т.н.Колкото издържи...за сега е добре.
                    Колега бишопа няма да издържи ако под него има дупка!
                    Или си сложи по-дълга тръба и само в краищата парчета от маркуча.

                    Продава се маслоустойчив маркуч Ф50 който издържа на 6-бара и струва 15лв метъра, има го по магазините за строителни материали!
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • При мен проблема е решен така:
                      http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...9&postcount=17
                      sigpic
                      Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                      Comment


                      • Да подновя темата.
                        Напоследък имам чувството, че започна да губи мощност и да пуши. Вчера предприех процедура по сваляне на тръбата и оглед за евентуални цепнатини.
                        Скоро мих двигателя и омасляване в горната част на тръбата нямаше, но не бях сигурен какво е положението в долната част, където влиза в турбото.
                        След разглабяне, освен леко протриване на места от допира на тръбата в метални части от колата, цепнатини не открих. Силно омасляване с много наслоена мръсотия обаче имаше в долната част.
                        Почистих тръбата и я монтирах отново, като добре притегнах скобите и сега колата определено върви по-добре, а и пушенето изчезна. При форсиране на място до 5 000 оборота няма грам пушек, над тях изпушва леко. В движение все още не мога да кажа за пушенето, но от малкото разстояние което изминах след интервенцията, не забелязах да пуши. Вероятно скобата в долната част не е била притегната добре.
                        На последната снимка се вижда пластмасовата скоба, която държи тръбата и предпазва от търкания. При мен тя не бе сложена а си висеше. Добре, че поне не са я изхвърлили при предишно разглабяне.
                        Attached Files
                        sigpic
                        Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                        Comment

                        Working...
                        X